تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

سال 91

امروز دهم فروردین 91 هست

امسال صد در صد می خواهم باردار شوم

به همین خاطر باید به وزن 54 برسم

اون هم نه تا آخر سال

بلکه تا پایان شهریور

چیزی حدود 176 روز کل وقت و زمانی هست که من باید به وزن 54 کیلو برسم

از امروز تا پایان فروردین 91 می روم توی اتکینز


روزی 20 گرم کربوهیدرات

روزی 10 لیوان یک بار مصرف آب می خورم

روزی یک 45 دقیقه پیاده روی


من اگه خودم به خودم سخت نگیرم ، هیچکس نمی تونه سخت بگیره

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهگل پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:30 http://maahgol.blogfa.com/

سلام نشاط عزیزم
موفق باشی
البته من نفهمیدم دقیقن از کی و کجا شروع کردی ولی از این که همراه همدیگه باشیم کاملن استقبال می کنم

ماهگل سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:54 http://maahgol.blogfa.com/

نشاط من در حال حاضر وزنه ندارم
اصلن خبر ندارم وزنم پایین اومده یا نه فقط از روی نشونه های گشاد شدن لباسام حدس می زنم باید وزن کم کرده باشم
خوشحال شدم که اومدی پیشم
البته من وزنم خیلی بیشتر از تو بحران زده س
باید خیلی جدی تر از این حرفا باشم
به هر حال خیلی خوب می شه که بتونیم به هم انرژی بدیم عزیزم

عروس دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:04

salam azizammmmmmmmmm....koooshi shoma??

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد