تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

برای اهدافی که فقط من می توانم متجلی شون کنم


امروز 23 اسفندماه 90 بود و من در این یک ماه  5 کیلو وزنم اضافه شد !!!!!  


اما خوشحالم که این وبلاگ رو ثبت کردم که با مرور دوباره اش ، انگیزه ام رو تقویت کنم واسه هدفی که فقط و فقط خودم می توانم محققش کنم


وزن امروز 80


وزن 29 اسفند 79 


بنابراین کالری مجاز 1600=20*80 

 هرچند تا این لحظه خیلی زیاد پرخوری کرده ام


خرما 2عدد --- 50

یک عدد سیب --- 75

یک عدد بیسکویت ساقه طلایی --- 60


2/5 کف گیر استمبلی ---- 750

ماست --- 80

نوشابه ---- 60

آجییل --- 300

یک عدد کیک یزدی کوچک --- 125


مجموع کالری امروز : 1500

با اینکه الان شمردم و در صدد مراعات نبودم ولی عالی بودم ها

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیب سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:39 http://dr-negar.persianblog.ir

جالب بود!خوشحال میشم به من سر بزنید.ارادتمند شما دکتر نگار کریمی[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد