تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

روز ششم21-9-90

وای از این مریضی خانومانه

کمرم درد گرفته ...رفتم روی وزنه می بینم از عدد 77 تکون نمی خوره

باز هم خدا رو شکر که بالا نمیره

امروز هم خورد و خوراکم منظم نبود




کالری های امروز

صبح :

100 گرم نان بربری ---230 کالری

دو عدد خرما---50 کالری


ناهار

10 قاشق پلو---400 کالری

4قاشق خورشت فسنجون---200 کالری

گوشت بره--- 200کالری

ماست یک پیاله کوچک---50 کالری

یک عد موز---100 کالری


نان یک عدد---250 کالری

پنیر---100 کالری

گردو دو عدد---60 کالری


چای نبات---70 کالری


==============

کنار وبلاگ جدول روزانه خورد و خوراکم هست

به نظر خودم که تا حالا خوب پیش رفتم جلو ، چون می تونستم روزانه تا 1500 کالری بخورم به خودم فشار نیاوردم هر موقع که سیر شدم دیگه روی سیری نخوردم




نظرات 2 + ارسال نظر
هما دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:05 http://wowpm.blogfa.com

48? نه بابا من نمی خوام اینقدر لاغر بشم.دیگه چیزی ازم نمی مونه.زشت می شم.55 تمومش می کنم.شایدم 57.معلوم نیست.استپ وزن من به خاطر رعایت نکردنمه.اگه رعایت کنم بدن بیچارم همکاری می کنه.هفته قبل خیلی بد بودم
نشاط چندوقته رژیم می گیری؟ خیلی خوبه که از کالری بالا شروع کردی؟ منم با 1400 کالری شروع کردم.اون موقع بعضیا بهم می گفتن که کالریت خیلی بالاست.حالا می فهمم که چه کار درستی کردم.الان بهم فشار نمیاد
نشاط جان من اصلا اهل ورزش نیستم.متاسفانه
وزن الانت چنده و کالریت رو چه جوری محاسبه کردی؟راستی نشاط جان چند سالته؟وای چقد ر فضولی کردم ببخش

هستی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://fatfree.blogfa.com/

عیبی نداره به عدد نگاه نکن
حالت که خوب بشه میبینی وزنت هم درست میشه

امروز مهمونی بودی؟ چه غذاهای خوشمزه ای خوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد