تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

روز اول 16-9-90

امروز رو با خوشحالی شروع کردم

دلم می خواست روزه بگیرم تا روزه های قضایی ام تموم بشه (12 روز دیگه مونده )

آخرین باری که روزه گرفتم ، اول محرم بود که خیلی حالم بد شد

نمی دونم شاید چون نیتم خالص نبود

امروز صبح موقع خوندن زیارت عاشورا توی دلم از خدا خواستم که بهم توفیق بده امروز رو به نیت روزه های قضایی ام روزه بگیرم 

خدا رو شکر که تا حالا بدون مشکلی روزه ام رو دارم

احساس ضعف و گرسنگی هم ندارم

از سردرد هم خبری نیست

یه حس شیرینی هم موقع ظهر که داشتم میومدم خونه توی دلم بود

اینکه طعم برای خدا روزه گرفتن رو می چشیدم و لذت می بردم

==========

افطار کردم برگشتم

خیلی خوب هستم ، عالی و سبک 

یک کف گیر پلو --- به عبارتی 250 کالری

دو قاشق خورشت قرمه سبزی بدون روغن----- به عبارتی 100 کالری

گوشت خورشت --- به عبارتی 150

یک پیاله ماست--- به عبارتی 80 کالری

2/3 لیوان شیر --- به عبارتی 100

یک قاشق مربا خوری عسل --- به عبارتی 50 کالری

تا حالا 730 کالری

1/4نان تافتون---به عبارتی 143 کالری

یک قاشق مربا خوری پنیر--- به عبارتی 30کالری

یک عدد تخم مرغ +1/4 قاشق غذاخوری روغن--- به عبلرتی 103 کالری

1/3پرتغال---به عبلرتی 34 کالری

مجموع کالری ها 1040

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد