تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

تندرستی و زیبایی من

هدف اول) رسیدن به 75 کیلو

روز دوم 17-9-90

امروز صبح خواب موندم ، ولی موقع اومدن یک تکه نون برداشتم و توی راه خوردم

اینجا هم امروز شیر و خرما دادند

کالری های امروزم:

نان--- به عبارتی 75کالری

خرما---به عبارتی25کالری

شیر --- به عبارتی60 کالری

1/2 کیک کوچک--- به عبارتی 80کالری

تا حالا240 کالری خوردم

واسه ناهار:

هله و هوله --- به عبارتی 100کالری

(که شامل یک عدد بادمجان آب پز + یک قاشق غذاخوری ماست+یه کوچولو نان+ یک قاشق غذا خوری لپه خورشت)

پلو یک کف گیر--- به عبارتی 250کالری

گوشت--- به عبارتی 150 کالری

ماست---به عبارتی 50 کالری

کالری ناهار:550 کالری

عصرانه

200عدد ذرت بو داده که خودم درستشون کردم ----به عبارتی 200کالری

2عدد نارنگی کوچک---به عبارتی 60 کالری

شام:

یک عدد انجیرخشک +چای---به عبارتی 25کالری

یک عدد سیب زمینی آب پز--- 100کالری


مجموع کالری ها 1175

==============


الان رفته بودم که بخوام ، خودم رو در اندام زیبا و در حال پرو شلوار مجسم می کردم و کلی از اندامم خوشم اومد ، چنان ذوقی در دلم ایجاد شد که بدو اومدم اینجا ثبتش کنم

به هدفم می اندیشم ، وزن 74کیلویی ... وای خدا جونم اون وقت شلوار سایز 44 یا 42

رو می پوشم با اون مانتو سرمه ای ... وای احساس یبکی که بهم دست میده .. ایول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد